Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Day Sisustusliike Oy (y-tunnus 3165073-5). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.dayshop.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.Toimitamme ainoastaan manner Suomeen.
Maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy.yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout näkyy maksun saajana tiiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
Paytrail Oyj
(y-tunnus 2122839-7) Innova 2 Lutakonaukio 7 , 40100 Jyväskylä
Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet ja maksaa voit myös yleisimmillä maksukorteilla.
Toimitusaika
Pyrimme toimittamaan tilaukset 2-7 arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä Matkahuollon toimitettaviksi. Mikäli tuote on päässyt loppumaan varastostamme, tai toimitukselle on jokin muu este ilmoitamme siitä asiakkaalle mahdollisimman pian.
Toimitamme tilaukset Matkahuollon kautta, ja Matkahuolto ilmoittaa asiakkaalle tekstiviestillä kun tilaus on noudettavissa.
Toimituskulut normaalisti 8,90 €
Voit halutessasi myös noutaa lähetyksen Helsingin liikkeestämme:
Day
Bulevardi 11
00120 Helsinki
Aukioloajat: ma, ti ja pe 11-17 ja ke ja to 11-18 ja lauantaisin 11-15
Ilmoitamme sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa. Tilaus tulisi noutaa viikon kuluessa ilmoituksesta. Mikäli noutosi viivästyy, ilmoitathan asiasta Asiakaspalveluumme.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.Tuotteissa olevat pakkaukset ja tuoteselostelaput on oltava tuotteissa paikoillaan.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
sekä kopio tilausvahvistuksesta
Ennen kuin palautat tuotteen / tuotteet , olethan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin sovimme palautustavasta ja annamme palautusohjeet.
Palautuskulut tulevat aina asiakkaan maksettaviksi, mikäli kyseessä ei ole viallinen tuote.
Palautusosoite:
Day
Bulevardi 11
00120 Helsinki
Palautukset on tehtävä 14 vrk:n sisällä tavaran vastaanottamisesta, tämän jälkeen emme hyväksy palautuksia.
Palautuksen saavuttua meille ja tuote on tarkastettu, palautamme rahat Paytrailin kautta käyttämällesi maksutavalle, josta vähennetään palautuskulut 8,90 euroa. Palautamme rahan 14 vrk:n sisällä tavaran vastaanottamisesta.
Huom.
Toimituksen noutamatta jättäminen ei ole palautus.
Tilauksen perumisesta tulee tehdä ilmoitus erikseen.
Toimituksen noutamatta jättämällä asiakkaalle jää maksettavaksi toimituskulut sekä lähettäessä että lähetyksen palautuessa eli yhteensö 17,90 euroa.
Kuulisimme mielellämme syyn palautukselle, jotta voimme kehittää tuotteitamme / palveluamme jatkossa.
Mikäli pakkaus on vahingoittunut Sinulle tullessa, ilmoitathan siitä välittömästi Matkahuollolle.
Reklamaatio
Mikäli tuote on vahingoittunut matkalla, jolloin pakkaus on vioittunut, ilmoitathan siitä välittömästi Matkahuollolle.
Mikäli tuotteessa itsessään on vikaa, ilmoitathan siitä asiakaspalveluumme välittömästi, kuitenkin 7 vrk:n sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Kauppaa koskevan erimielisyyden ratkaisu:
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi ). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan ( www.kuluttajaneuvonta.fi ).